An Unbiased View of در آنفولانزا حس بویایی از بین میرود

Wiki Article

سردرد بدندرد .ضعف بیحالی .معدم کار نمیکنه چرا من خوب نمیشم ولی دکتر نرفتم ولی قرص ازیتروماتسین میخورم روزی یک عدد با مسکن استامینوفن لطفان راهنمای ام کنید

آنفولانزا اغلب ممکن است مانند سرماخوردگی با علائمی مانند آبریزش بینی، عطسه و گلودرد همراه باشد.

افرادی با بیماری های زمینه ای مانند بیماری های قلبی، کلیوی، آسم و دیابت

داروهای اصلی مورد استفاده در درمان آنفولانزا، داروهای ضدویروسی و واکسن‌ها هستند.

پزشکان با انجام آزمایشات و مطالعات بالینی روی بدن افراد و بررسی بیماری­‌های زمینه‌ه­ای فرد، بهترین برنامه‌­ی غذایی را برای فرد گردآوردی کرده و ارائه می­‌کنند.

افتتاح فـروشگاه فامیلی در یزد امام شهر،میدان حج،ابتدای بلوار امام حسین،جنب درمانگاه‌ حیان

آنفلوآنزا در چه فصولی شایع‌تر است؟ در هر زمانی از سال می‌توانید به این بیماری مبتلا شوید، اما در پاییز و زمستان احتمال بروز این مشکل بیشتر است.

علاوه بر آن بخور دادن هوای مرطوب گرم، التهاب و تورم در بینی و ریه­‌ها تسکین می‌­دهد. شما می­‌توانید در آب اسانس‌­های گیاهی با خواص ضد ویروسی و آنتی اکسیدانی بریزید.

مهران بابانژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه واکسن‌ها سالهاست که حساب خود را پس داده‌اند، اظهار کرد: براساس مستندات، بعد از تامین آب آشامیدنی سالم، دومین عامل تأثیر گذار در کاهش مرگ و میر آنفولانزا خطرناک کودکان و افزایش رشد جمعیت را می‌توان انجام واکسیناسیون دانست.

در صورتی که ویروس روی دست شما منتقل شده باشد، هنگامی که دهان، چشم‌­ها و بینی خود را لمس کنید وارد بدن‌تان می‌شود.

واکسیناسیون آنفولانزا موثرترین راه برای محافظت از خود است. واکسن، خطر ابتلا به عفونت را کاهش می‌دهد و وسیله‌ای برای جلوگیری از عوارض بیماری است.

آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل البرز اصفهان ایلام بوشهر تهران چهارمحال و بختیاری خراسان شمالی خراسان جنوبی خراسان رضوی خوزستان زنجان فارس قم قزوین سمنان سیستان و بلوچستان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرستان مرکزی مازندران هرمزگان همدان یزد چهارشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۱

هنگام بیماری باید خوب استراحت کنید و به اندازه کافی مایعات بنوشید. آب، سوپ و چای از بهترین مایعات برای درمان آنفولانزا هستند.

تب و تعریق که از علائم رایج آنفولانزا هستند، می‌توانند باعث کم آبی بدن شوند. بدن همچنین برای دفع خلط و مخاط اضافی در بینی و گلو به مایع نیاز دارد. به این دلایل لازم است در زمان آنفولانزا به مصرف مایعات توجه ویژه‌ای شود.

Report this wiki page